طراحی سایت شما

 برای طراحی وبلاگ خودتان برای من نظر بدهید و درخواست ساخت وبلاگ تان را بکنید.

این کار بصورت رایگان انجام میشود .

توجه کنید که ایمیل خود را وارد کنید تا راهنمایی شوید.

پس همین حالا نظر دهید وبه صورت رایگان وبلاگ خودتان را به هر صورتی که دوست دارید در بیاورید.

 

سفارش طراحی



نظرات شما عزیزان:

m.akbarizadeh.k
ساعت16:27---30 بهمن 1391
سلام دوست من
وبلاگ خوبی داری
گفته بودی طراحی وب می کنی
اگه واست زحمتی نیست یه سر بزن به وب منو نگاهی بنداز درباره هنر و بیشتر تئاتره .
ممنون


محمد صادق
ساعت17:50---23 بهمن 1391
سلام.من یکی از دانش آموزان سال سوم راهنمایی تیزهوشان هستم اگر سری به وبلاگ من بزنی و کمکم کنی تا وبلاگمون توی مدرسه تک بشه خیلی خیلی ممنون میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 23:23 | نویسنده : علی |